Thursday, August 28, 2008

من دیگه کم آوردم

لطفا گیج زدن های خانم طاهره رحیمی را بخونید و حال کنید! آخه آدم چی میتونه بگه به زنی که همجنسای خودش رو اینقدر دست کم می گیره و ازدواج نکردنشون رو باعث ایجاد شرایط اضطراری می دونه؟

"...حتی اگر تمام عالم را به زن بدهند باز هم زن نمی تواند بپذیرد که شوهرش همسر دیگری اختیار کند چرا که این خلاف فطرت زن است. من معتقدم رضایت زن چه باشد و چه نباشد نه عقلی است و نه شرعی. ماده 23 که شرط رضایت زن را برداشته قانون بهتری است چرا که اگر قرار بر اجرای ازدواج مجدد باشد با مشت و لگد و زور هم که شده زن را مجبور به دادن رضایت می کنند پس رضایت زن معنا و مفهوم ندارد. ..." !!!!!!!!

گلرخ نفیسی این تصویر را به طاهره رحیمی تقدیم کرده: "...که بعد از خوندن مصاحبه ش تصویرش برای همیشه توی ذهنم ثبت شد تصویر آدمیزاد بیچاره ای که زنده بودن را هرگز تجربه نکرده.."


2 comments:

Anonymous said...

Va hamaanaa miravim ke rastegar shavim..

I adore this theory....:
'زن نمی تواند همزمان دو نفر را دوست داشته باشد اما نگاه مرد به زن همانند عیال است مثل نگاه به فرزندان که همه را دوست دارد

Fariborz Shamshiri said...

Seriously what do you expect? This is Islamic culture that has been around from day one!

by the way kinda I like to read your blog just in English, I mean your blog looks very much professional when you keep it one language, you know!