Monday, April 04, 2005

عجب فیلم چتی بود

این Eternal Sunshine of The Spotless Mind واقعاً! این دوستمون چارلی کافمن کلاً خیلی قاطیه... اون از Adaptation اینم از این! من خیلی خوشم اومد البته و احساس عذاب وجدان شدیدی می کنم که این کیت وینسلت بدبخت رو هی دست کم گرفتم بابت تایتانیک...

الان نشستم و سعی می کنم در عین حال که فکر می کنم بنویسم که این تایپ فارسی هم اصلاً داره کمک نمی کنه!

این لینک خانهء کاریکاتور ایران هستش. به نظر من جالب بود! تقویم هاشون خیلی باحاله. کلاً خیلی چیزها داره که بانمکه...

مممم....گفته بودم که این Metric دارن میان UBC برای آخر هفته...باید باحال باشه. تازگی ها خیلی خودم رو دارم تحویل موزیکی می گیرم و امیدوارم که پشیمون نشم فقط!

یه نکته دیگه این که من یه CD بازی استراتژیک (مال Sierra) قرض گرفتم از یکی از دوستام و خودم رو رسماً نابود کردم. من معتاد این جور بازیهام و یکی از برزگترین مشکلاتم وقتی کامپیوتر نداشتم همین داستان بود... همگی میتونیم امیدوار باشیم که من self control خودمو حفظ کنم!

بی ربط: آقا من ویرگول (آخه این چه اسمیه!؟) ندارم مثل اینکه! هر چی می گردم پیدا نمی شه!

من برم ببینم که چه جوری میتونم با این وبلاگ یه ذره دیگه ور برم.

2 comments:

Anonymous said...

Salam. For comma, try shift+7 (It took me also months before I found it out. I guess a friend of mine finally told me!!)

Anonymous said...

if shift + 7 doesn't work, then shift + t should work.